11 odgovora Najnoviji odgovor dana 04.04.2018. 08.38 napisao/la je chiki64

    Novi tarifni paketi

    milosmilojkovic

      Z ljudi, vec vise od dvadesetak dana nemam pristup telenor internetu i vec duze vreme ne mogu da dobijem slobodnog operatera, danas sam probao da potrazim neko resenje ili podesavanje na vasem sajtu i slucajno vidim da moj paket Prenesi i surfuj vise ne postoji tj od 01.03 i da se sada guraju neki novi paketi, u obavestenju pise da moze da se promeni paket ili da se otkaze ugovor u roku od 30 dana, sobzirom da je sada 02.04 (i dalje ne mogu da dobijem slobodnog operatera) koje su moje opcije? Nisam o ovome obavesten ni putem sms-a niti pozivom niti nekom vrstom pisane forme itd tako da ja ne znam od kada da pocnem da brojim ovih 30 dana koji ste mi omogucili kao vasem dugogodisnjem korisniku, da li ja i dalje imam mogucnost da raskinem ugovor ili sam prinudjen (ne svojom voljom) da promenim svoj paket mojim fizickim prisustvom u nekoj od vasih telenor prodavnica,

        • 1. Re: Novi paketi, a ja osto neobavesten
          thestefaneli

          Miloše,

           

          obnavljanjem ugovora za popust na pretplatu ili za uređaj podrazumeva obavezan prelazak na neki od novih paketa koji su trenutno u ponudi. Ukoliko to ne želiš, stari paket će ti biti aktivan do daljnjeg.

          • 2. Re: Novi tarifni paketi
            chiki64

            Стефане, зашто мени није активан стари пакет Сурфуј и пренеси + С, пошто не желим да мењам пакет док ми не истекне стари уговор, који траје до августа 2018.?

            • 3. Re: Novi tarifni paketi
              thestefaneli

              Zamolio bih te da proslediš broj koleginici Katarina S da izvrši sve neophodne provere, ili nam se javi na Facebook-u u inbox ili Twitter u DM.

              • 4. Re: Novi tarifni paketi
                chiki64

                Stefane, ne mogu da joj posaljem poruku ovde, preko Foruma, jer me nije zapratila. Mogu li Vama da prosledim svoj broj telefona?

                • 5. Re: Novi tarifni paketi
                  thestefaneli

                  Milutine, ne brini, zapratiće te sutra ujutru, kada ćeš i moći da joj pustiš poruku.

                   

                  Ukoliko si imao paket Prenesi i Surfuj+ S koji više nije u ponudi, niko te ne forsira da pređeš na novi paket ako ne želiš. Obnovom ugovora za popust bez telefona ili sa telefonom uslovljava promenu paketa na neki koji je trenutno dostupan. Ukoliko to ne uradiš, stari paket ostaje aktivan na neodređeno vreme što je i definisano ugovorom koji si potpisao. Ako si imao neki popust za taj paket po nekom osnovu, on je vremenski ograničen na godinu ili dve. Nakon isteka, vraća se puna cena paketa u iznosu od 950 dinara sa PDV-om.

                   

                  Prelaskom na Prenesi+ S paket, možeš ostvariti popust na pretplatu od 20% na godinu dana bez telefona, i isti plaćati oko 760 dinara mesečno, umesto 995. Nije moguće vratiti se na stari paket u svakom slučaju nakon prelaska na neki novi koji je sada dostupan.

                   

                  Ako ti zatreba još neka informacija, tu sam.

                  • 6. Re: Novi tarifni paketi
                    chiki64

                    Stefane, imao sam paket Prenesi i Surfuj + S koji je kostao 760 dinara (imao sam popust od 20%), umesto 995 dinara i koristio sam ga, ne znam tacno koliko, mozda i godinu dana. Posto sam korisnik Trio Gold paketa kod SBB, imao sam dodatnih 50% vise minuta prema svim mrezama i 50% vise SMS poruka mesecno, u sklopu udruzenog tzv. Superseta koji su zajedncki davali Telenor i SBB .

                     

                    U petak 23. marta, u 19:41 dobio sam SMS od Telenora u kom pise doslovce ovo:

                     

                    "Oslobodi prostor na svom telefonu i sacuvaj svoje fotografije na sigurnom mestu! Predji na neki od Play+ tarifnih paketa i uz neogranicene minute i poruke dobijas Capture aplikaciju u okviru mesecne pretplate sa 100GB prostora za cuvanje i 10GB dodatnog interneta mesecno za koriscenje aplikacije. Promenu tarifnog paketa i aktivaciju Capture uradi jednostavno putem Moj Telenor aplikacije"

                     

                    Istog trenutka sam, na portalu Moj Telenor, promenio stari tarifni paket na paket Play+20, bez kupovine aparata i dobio povratni SMS od Telenora koji glasi: "Zahtev za promenu tarifnog paketa je uspesno realizovan. Izmena paketa ce biti vidljiva u aplikaciji nakon jednog dana."

                     

                    Takodje, dobio sam i ovu poruku: "Zbog promene tarifnog paketa u Telenoru, Telenor i SBB Superset vise nije dostupan. Za vise informacija pozovite 063/9000 ili posetite www.telenor.rs ..."

                     

                    Medjutim, ubrzo potom na vasem sajtu dobio sam informaciju da nije moguca promena paketa sve dok mi traje stari ugovor (a on istice 24.08.2018). Kada sam hteo da vratim stari paket (Prenesi i Surfuj + S), to nije bilo moguce, pa sam prvo nazvao vas call centar 063/9000 i od operatera takodje dobio informaciju da ne mogu da promenim paket sve dok sam pod ugovorom, pa sam sutradan otisao u vasu prodavnicu u Merkur centru u Mirijevskom bulevaru, gde mi je receno da nije moguce menjati paket vise od jedanput mesecno, ali da je to moguce da uradim (vratim stari paket) za sedam dana, tj. 1.aprila 2018 i za tih sedam dana ce mi usluge biti naplacivane po nekom proporcionalnom principu, a po cenama iz paketa Play+20)

                     

                    1. aprila sam, preko Aplikacije Moj Telenor hteo da vratim stari paket, ali umesto njega mogao sam da izaberem da nastavim sa koriscenjem Play 20+ paketa, ali ne po ceni od 1195 din.mesecno, vec po nekoj ceni od 1450 (ne znam tacno) dinara, sve do isteka ugovora (do 24. avgusta), a tek onda, kada promenim paket, mogu da dobijem popust i placam 1195 din.mesecno.

                     

                    To mi ne odgovara, pa sam se odlucio za paket Prenesi + S (slican je starom paketu Prenesi i Surfuj + S). Pri tom, resetovani su mi svi minuti i SMS poruke preneti iz prethodnih meseci i izgubio sam Superset uslugu, tako da sada imam 150 poziva ka svim mrezama (umesto 225) i neogranicen broj SMS (to je bolje nego u starom paketu, ali mi nije toliko vazno)

                     

                    Posle svega, nista mi vise nije jasno. Nadam se da me razumete i da cete moci da mi tacno kazete kakav paket koristim, do kada traje, kada mogu da ga  promenim...

                     

                    Pozdrav, Milutin.

                    • 7. Re: Novi tarifni paketi
                      thestefaneli

                      Milutine,

                       

                      sada mi je mnogo jasnije šta se ovde sve desilo. Nisi trebao da menjaš paket putem aplikacije na Play+20 na samom početku, jer ništa od ovoga se ne bi ni desilo da to nisi uradio. Paket je moguće menjati tokom ugovorne obaveze jednom mesečno, baš kao što su ti rekle kolege u poslovnici.

                       

                      Kao što sam napomenuo, promena na stari paket nije moguća, tako da ti ostaje za sada Prenesi+ S da koristiš sve dok se ne opredeliš na neki drugi koji je takođe u trenutnoj ponudi. 20% popusta na pretplatu zadržavaš do isteka ugovora u svakom slučaju.

                       

                      Kako nove SuperSet aktivacije trenutno nisu omogućene, ako možeš budi malo strpljiv dok ne dođe do promene. Eventualno da pređeš na Prenesi+ M paket koji u osnovi ima 250 minuta ka svim mrežama za oko 1100 sa popustom.

                      • 8. Re: Novi tarifni paketi
                        chiki64

                        Stefane,

                         

                        hvala na korektnom odgovoru. Promenio sam paket, jer nisam znao da stari paketi vaze sve dok ih ne promenimo. Taj SMS koji sam dobio od Telenora, sugerisao je da promenim paket. Sta je - tu je. Ostacu na ovom novom paketu  Prenesi + S, jos par meseci, dok mi ne istekne ugovor, a onda cu videti sta cu...

                        • 9. Re: Novi tarifni paketi
                          katarina.s

                          Ćao, Milutine, ne znam da li si video, zapratila sam te, očekujem poruku u inboks, sa brojem, kako bih proverila sve za tebe. Hvala unapred.

                          • 10. Re: Novi tarifni paketi
                            branislav871

                            Smatram da bi korisniku trebalo omoguciti Superset. Informacija da promociju nije moguce aktivirati uopste nije transparentna. Narocito za korisnike kojima se deaktivira zbog promene tarifnog paketa.

                            • 11. Re: Novi tarifni paketi
                              chiki64

                              Stefane, najlepse zahvaljujem Vama i koleginici Katarini S na brzom resavanju problema sa Supersetom. Zelim Vam sve najbolje i nadam se i buducoj saradnji. Pozdrav, Milutin.