3 odgovora Najnoviji odgovor dana 12.04.2018. 01.08 napisao/la je katarina.s

    Reklamacija - kako je resiti

    talicni661

      Postovani,

       

      Molim vas za savet kako postupiti u daljoj komunikaciji sa Telenorom povodom resavanja problema sa telefonom koji sam kupio od njih u okviru ugovora od 2 godine.

       

      U martu 2017. godine sam kupio telefon koji je u january 2018. godine poceo da ima probleme dugmici ne reaguju, da se ekran blokira, pojavljuju se crte po ekranu i slika se deli na pola. Takodje prolikom dolaznog poziva nije moguce da se javim jer se ekran blokira.

       

      U januaru 2018. sam otisao u Telenorovu prodavnicu gde sam predao zahtev za reklamaciju u skladu sa obavezom prodavca da se u toku prve dve godine sve nesaobraznosti prodatog uredjaja resava direktno sa kupcom. Vec tu je Telenor zauzeo stav da oni nemaju nista sa time i da oni samo cine meni uslugu da uredjaj posalju na servis.

      Prilikom predavanja telefona sam zaposlenom u Telenoru demonstrirao kvar tako sto sam uredjaj ugasio i u roku od minut-dva doveo do ponovljenog problema.

      Isto sam i snimio drugim telefonom.

       

      Na pitanje sta da ocekujem od sledecih koraka su mi rekli da ce mi se javiti kada uredjaj dodji sa servisa, ili da se ja javim za dva-tri dana.

       

      Posto sam bio u blizini gore navedene Telenorove prodavnice sam dosao nakon 4 dana (ujedno i jer me je kolega na poslu upozorio da se njemu nisu javili 40 dana i kada je otisao da pita za status njegove reklamacije su mu rekli da ga telefon ceka vec 30 dana u prodavnici).

      Docekao me je vrlo neljubazni prodavac koji je rekao da je nemoguce da mi je neko rekao da ce odgovor iz servisa biti u roku od dva-tri dana, jer je to jednostavno nemoguce.

      Onda je prodavac pogledao u sistem i rekao mi da ne postoji moja reklamacija u sistemu i da mu donesem potrdu da sam je predao.

      Kada sam insistirao da sam predao i da nemam kod sebe potvrdu i da me ne maltretiraju i salju kuci, kada su mi telefonom dan ranije rekli da moram da dodjem u prodavnicu, onda je rekao da ce pogledati da mozda telefon nije mozda dosao sa servisa.

       

      Nekim slucajem je telefon vec stigao sa servisa i prodavac mi je procitao da mi servis vraca telefon jer nije mogao da ponovi