7 odgovora Najnoviji odgovor dana 23.04.2018. 23.54 napisao/la je јана

    Servisiranje uređaja

    јана

      Поштовани,
      Интересује ме каква су моја даља права.

      Пред нову годину (27.12.2017) сам носила телефон на рекламацију, јер је телефон кочио и блокирао, принудно затварао апликације и слично. Рекламација ми је прихваћена, квар уочен и телефон (рецимо) поправљен, враћен након пар дана. Колико сутрадан сам приметила да квар уопште није отклоњен, телефон и даље кочи, понаша се исто. Предпостављам да је или враћен на фабричка подешавања или је само одрађен систем, мада бих пре рекла да је ово прво у питању. Уговор се води на моју баку, која је тада била болесна, па нисмо могли да одемо одмах да однесемо телефон на поновну рекламацију. У сваком случају, телефон је однет тек у четвратак на рекламацију (пре два дана). По некој мојој процени, у овом периоду између претходне и ове рекламације, стање телефона се погоршало, односно почео је да се губи именик, да сам брише и покреће апликације, избацује обавешетење да нема довољно меморије (у телефону није имала меморијска картица, али такође није имало ни слика, ни музике, само 4 или 5 додатних апликација), излази из апликација, избацује обавештење да је апликација UI система престала са радом и слично. Сви ти проблеми су наведени у опису рекламације апарата, уз моје инсистирање на замени уређаја, јер квар претходни пут није отклоњен. Јуче ми је стигла порука да овај пут квар није уочен и да рекламација није прихваћена, те да ћу бити обавештена када могу да преузмем свој уређај. Занима ме каква су моја даља права. Сматрам да ту нешто мора да се уради, с' обзиром на то да је телефон ношен на рекламацију два пута из истог разлога, једном рекламација прихваћена (квар није отклоњен!), а други пут није.
      Да ли могу да одбијем преузимање уређаја и шта се тада дешава? Или могу да уложим жалбу на рекламацију?
      Kaко да дођем до исправног телефона?