2 odgovora Najnoviji odgovor dana 23.04.2018. 02.00 napisao/la je katarina.s

    Servisiranje uređaja

    nemanja1992

      Poštovani,

       

      Zovem sa Nemanja ,dugogodišnji sam korisnik Telenor mreže . Veoma sa bio zadovoljan vašim servisom do nedavno kada se po prvi put pokvario mobilni uredjaj. Naime dana 28.03.2018 mobilni uredjaj je predat u vaš servis , 31.03.2018 je vracen sa servisa zamenjen mu je ekran baterija i ubacen je novi softver .

      Nakon 10 dana mobilni uredjaj je poceo da se kvari naime opet je problem ekran i telefon ne može da se koristi . Mobilni uredjaj je opet vracen na servis gde je navodno ustanovljeno da kvar ne postoji i ako smo vaša koleginica i ja ustanovili da uredjaj nije ispravan čak smo morali telefon upaljen da pošaljemo na sevis jer nismo mogli nikakvu radnju da obavimo sa mobilnim uredjajem tj, nismo mogli ni da ga ugasimo jer ekran ne reaguje na dodir .Vasa koleginica pošto je opet isti kvar u pitanju tj ekran prvi put je progoreo sad nema funkciju napisala je u opisu kvara da je "potrebna zamena uredjaj" jer se ponavlja stalno ista greška. Opet je vracen sa obrazloženjem da nije ustanovljen kvar tj opet

      je vracen na fabricko podeŠavanje i ako ja to nisam dozvolio da to urade mislima ako nema kvara tj ako smo ja i vasa koleginica dva "Idijota"  slepa i nismo sposobni da rukujemo telefonom i umisljamo kvar zasto je vracen na fabricko podesavanje ko je to dozvolio zasto me pravite budalom sa tim glupm forama nema smisla.

       

      Odbio sam da primim mobilni uredjaj jer mi je vasa koleginica sugerisala da se prvo obratim vama jer dolazim svakih 10 dana da mi se popravlja ista stvar pa vam se ovim putem obracam

      i molio bih vas da me u sto kracem vremenskom roku obavestitie i resite problem tj, da se izvrši zamena mobilnog uredjaja jer je očito neispravan što i vasa koleginica potvrdjuje ali kaže da vi to morate da odobrite u suprotnom ću se obratiti Službi zaštite potrošača i zahtevati raskid ugovora jer mi je ispravan telefon neophodan za rad, a i nema smisla da svakih par dana dolazim i reklamiram uzimam zamenski uređaj koji ne mogu da koristim za posao jer moji privatni podaci mogu da se zloupotrebe.