3 odgovora Najnoviji odgovor dana 07.05.2018. 13.14 napisao/la je nemanja1992

    Servirasanje uređaja

    nemanja1992

      Sramno je sto brisete komentare postove na vasem forumu . Vasi korisnici ne mogu da se informisu niti da upute zalbu svaki post koji nije bas u vasu koristi bez imalo stida brisete sramota ste. Ja vec vise od mesec dana pisem i obracam se za pomoc da se odobri zamena na uredjaj koji se kvari svakih 10 dana vi se vadite na servis kao da mi potpisujemo ugovor sa servisom a ne sa Telenorom . Jadno je sto moramo da se tuzimo a korektno sam sve placao strasno. A proce i ovih par meseci da vise nemam nikakva posla sa vama i da predjem u drugu mrezu koja postujem njihove korisnike. Obrisite i ovaj post nemoj da neko vidi kakvim se bezobrazlukom koristite.

        • 1. Re: Sramota
          hakunamatata

          Ćao Nemanja,

          Ja sam upravo video još jedan tvoj post objavljen pre nedelju dana

          U opštim uslovima član 27, možeš pronaći odgovor na tvoje pitanje https://www.telenor.rs/static/file/opstiuslovi_2018.pdf

          Ukratko, tebi Telenor omogućava da kupiš uređaj po povlašćenoj ceni i uz određene benefite, za sve ostalo je isključivo nadležan ovlašćeni servis.

          • 2. Re: Sramota
            katarina.s

            Zdravo, Nemanja, brišu se samo duplirani postovi i komentari u skladu sa pravilima ponašanja na društvenim mrežama i ForUmu, koje možeš pronaći na našem sajtu: https://www.telenor.rs/sr/o-telenoru/o-nama/uslovi-koriscenja/drustvene-mreze/. Već smo se kuckali kako na javnom postu, tako i u inboksu na ovu temu. Serviser je ovlašćen da odobri zamenu, ukoliko proizvođač, nakon provere servisiranja, zaključi da uređaj ne može da se popravi. Odgovor na žalbu koju si uputio će stići u roku od osam dana, molim te samo za malo strpljenja. Svakako ti stojim na raspolaganju ukoliko zatreba još neka info ili pomoć.

            1 od 1 smatraju da je ovo korisno
            • 3. Re: Sramota
              nemanja1992

              Povlascenoj ceni ??? Kod vas su mobilini uredjaji skuplji cist primer Samsung galaxy j7 2017 kod vas je 36000 din u prodavnicama mobilnoh tel je 34000 din sta je tu povlasceno??????  Stim sto je kod vas uslov da uzmes uz paket cija je pretplata ne manja od 1700 din ??? Kao sto je i moj uredjaj bio pre godinu dana 28000 ali uz pretpalu od 1600 din  tako da povlascenja nema ama bas nigde sem sto je na rate u prevodu mini krediti koji uzmes preko telenor banke . Sto dalje dovodi do ove racunice za 24 meseca 70000 din telefon + pretplata. I onda kao vrhunac svega servis je iznad telenora a u ugovor pise Telenor a ne srevis. Da se vratim na moj slucaj ne mogu da verujem da vi ubedjujete ljude da servis odobrava sve i da kako on kaze tako je kakve mi imamo veze sa vasim servisom sta nas briga ko servisra uredjaje to je angazovano sa vase strane mi sa vama potpisujemo ugovor servis se nigde nije pominjao , zato je i neophodan nas potpis i saglasnos da bi otisao na servis urdjaj iz vase poslovnice o cemu vi pricate. Sramota je ovo da ja kao vas korisnig dolazim svakih 10 dana  i saljem na servis uredjaj . Jel to uredu jel to ja placam skoro 3000 mesecno to je vasa usluga to je Telenor ma dajte molim vas ...