1 odgovor Najnoviji odgovor dana 21.06.2018. 22.29 napisao/la je thestefaneli

    Internet hotspot problem

    14c

      Pozdrav, imam jedan potencijalni problem.

       

      Imam paket sa oko 4gb interneta mesečno i juče i danas sam koristila mobilni hotspot da se priključim na internet preko računara. E sad, u aplikaciji Moj Telenor piše da mi je ostalo još gigabajt i malo jače neta, zaduženje normalno kao i do sad, međutim slučajno uđem u podešavanja na telefonu(znači ne u aplikaciji Moj Telenor) i za oko mi zapadne grafikon na kom stoji preko 10gb iskorisćenih juče što je nemoguće. Pa se pitam sad da li me čeka astronomska cifra na računu sledećeg meseca ili je ovo do telefona nešto jer ispod grafikona piše "Operater može da računa saobr. pod. različito od uređaja"

      Unapred hvala

        • 1. Re: Internet hotspot problem
          thestefaneli

          Dunja,

           

          grafikon potrošnje koje prikazuje uređaj ne mora nužno biti merodavan. Najbolje je da pratiš potrošnju preko Moj Telenor aplikacije. U skoro svim našim paketima nakon potrošenog internet saobraćaja, isti se prekida, tako da ne može doći do neželjenih troškova.