1 odgovor Najnoviji odgovor dana 29.06.2018. 08.10 napisao/la je solnce

    Kupovina telefona i servisiranje

    solnce

      Koliko se često kvare telefoni kupljeni u "telenoru"? Koliko ljudiimaju problema sa tim? Koliko je pouzdano kupiti mobilni na taj način? Molim vas, pre svega korisnici, za vaša iskustva. Hvala.. Pokušavam da donesem odluku i kolebam se, jer svi znamo ljude koji su imali ogromne probleme i užasna iskustva sa svim mobilnim operaterima kada su uzimali uređaje, stoga vas molim za podršku u donošenju odluke. Interesuju me vaša iskustva i iskustva ljudi oko vas.

        • 1. Re: Koliko se često kvare telefoni kupljeni u "telenoru"? Koliko ljudiimaju problema sa tim? Koliko je pouzdano kupiti mobilni na taj način? Molim vas, pre svega korisnici, za vaša iskustva. Hvala.
          miodrag

          Zdravo Marko Talijan

           

          Ako gledaš tehničke karatkeristike i kvalitet izrade - apsolutno nema razlike da li uređaj kupiš u slobodnoj prodaji, kod operatera ili na oglasu (uz ogradu da u pojedinim radnjama ili na oglasima možeš da dobiješ uređaj koji je na tržište stigao sivim kanalima, pa je namenjen za neko drugo tržište - Emirati, USA, Kina... pa da nisu baš potpuno kompitabilni sa našim mrežama i regionalnim podešavanjima).

           

          Dakle, to gde kupiš uređaj neće uticati na to da se smanji verovatnoća da će se pokvariti - to zavisi od modela, revizije modela, uslova u kojim koristiš telefon, koliko čuvaš telefon i sl.

           

          Garancija kao institucija ti ne obezbeđuje sigurnost da se uređaj neće pokvariti, već sigurnost da će ti se kvar otkloniti bez dodatnog troška u određenom vremenskom periodu, pod uslovima da si se pridržavao uslova iz garancije i korisničkog uputstva. Sami proizvođači telefona bi bili najsrećniji da mogu da izdaju garanciju da se nešto neće pokvariti, ali na kraju dana - to je samo tehnički uređaj, i da, može da se pokvari.

           

          Što se tiče užasnih iskustva sa servisom uređaja preko mobilnih operatera - nesumnjivo je da ih ima, ali mislim da ih nema više nego užasnih iskustava kod ostalih prodavaca telefona. Naprotiv, mislim da ih ima daleko manje, jer je stvar u očekivanjima. Kada kupiš telefon preko oglasa ili u nekoj od "sivih" prodavnica, platiš ga uglavnom manje, pa imaš i manja očekivanja, i na kraju kada se desi problem - manje si razočaran i ogorčen (jer ti se pokvario telefon). Iako kod operatera dobiješ uglavnom bolji tretman (sve je transparentno, poštuje se zakon, dobiješ zamenski telefon na korišćenje dok je tvoj na servisu...), očekivanja su ti veća, pa te samim tim i više "boli" kada nešto krene loše tokom rešavanja reklamacije. Drugo, operateri prodaju velike količine telefona, pa je samim tim i logično da imaju i više reklamacija i negativnih iskustava. Raspitaj se u svom okruženju kako su rešavali probleme i kvarove sa telefonima ljudi koji su ih kupili preko oglasa ili u "sivim" prodavnicama, i da li su imali problema i negativnih iskustava.

           

          Suma sumarum, savet je da kupiš telefon od proverenih i ovlašćenih prodavaca. Tu blagu prednost dajem operaterima, jer je njima, za razliku od prodajnih lanaca tehnike, u interesu da ti što pre reše eventualni problem, jer prvenstveno pružaju usluge, a dok si bez telefona - ne možeš da koristiš usluge.

           

          I još jednom, bez obzira na sve, kada kupuješ telefon kreni sa pretpostavkom da može da se pokvari, redovno radi backup podataka, pa ako se i desi da se pokvari - manje će te boleti.

           

          Malo sam bio opširan, ali se nadam da sam ti pomogao da rešiš dilemu

           

          Pozdrav!

          3 od 3 smatraju da je ovo korisno