1 odgovor Najnoviji odgovor dana 26.06.2018. 00.40 napisao/la je thestefaneli

    Promena tarifnog paketa kada postoji neizmireni dug na drugom broju istog korisnika

    gogi8888

      Situacija je sledeća:

      Korisnik je dva broja u Telenoru, preciznije ima dva ugovora, jedan broj on koristi, a drugi dete.

      Na jednom broju (koji koristi dete) postoji neizmireni dug od cca. 8600dinara.

      Pošto je istekla ugovorna obaveza na broju koji on koristi (i na kome nema neizmirenih obaveza), pokušao je da produži ugovor uz kupovnu telefona na rate, i rečeno mu je da to nije moguće dok se ne izmiri pomenuti dug na drugom broju, što je logično i razumljivo.

      Moje pitanje je sledeće:

      Da li može, u poslovnici ili putem Moj Telenor aplikacije, da,u ovom momentu, promeni tarifni paket (da pređe sa Prenesi Play + XL na Total

      5), a da produži ugovor i kupi telefon kada se za to steknu uslovi (namiri dugovanje) ili i za promenu paketa mora da čeka da se namiri kompletno

      dugovanje prema Telenoru.