3 odgovora Najnoviji odgovor dana 02.08.2018. 09.40 napisao/la je katarina.s

    reklamacija uređaja

    lazar1997

      Poštovani.

      Imam problema sa uređajem koji sam uzeo na 24 rata u Novembru 2017. godine. Nakon 7 meseca, desio se problem sa ulazom za punjenje, što je ispitano u servisu I navodno sam pokvasio telefon a takav kvar ne ide pod garanciju, Ok. Platio sam za servisiranje, I to je uspešno sređeno. Međutim, dobio sam juče nazad telefon koji se uspešno puni, ali spikerfon ne radi prilikom razgovora. Nakon jednog dana koliko je bio kod mene, telefon sam morao opet da odnesem na servis . Kad smo već kod servisiranja, usluge servisa su nezadovoljavajuće. Kao prvo, oni su popravili uređaj I pre nego što sam ja platio za uslugu. Moja saglasnost ovde nije data. Zbog toga, osoba koja mi je izjavila da mi je telefon pokvašen, digla je ton samo zbog toga što sam hteo da se uređaj vrati u poslovnicu, kako bih odneo telefon drugom serviseru, I da što pre uplatim novac jer je duže vreme kod njih telefon. Drugo, veoma neprofesionalno ponašanje od njihove strane - navodi se kako je bolje da platim za servis kako bih zadržao garanciju, da 'ništa nisu par hiljada dinara'. Zato molim da se uređaj zameni drugim jer nisam zadovoljan radom I imam loša iskustva

      Model: Nokia 6

      SN broj: 356022080436979