2 odgovora Najnoviji odgovor dana 06.08.2018. 12.11 napisao/la je vojin1971

    Promena paketa

    vojin1971

      Уколико решите да мењате пакет будите веома опрезни како вам се не би догодило да обећану промоцију никада не дочекате.

      Зато вам саветујем да све тражите написмено и оверено а не да касније губите време и стрпљење препискама путем мејла из разлога што вас нико неће примити а ни позвати.

      Рекламације решавају увек пети дан и не верујем да читају шта им пишете.

        • 1. Re: Опрезно приликом промене пакета
          katarina.s

          Zdravo, Vojine, rok za odgovor na reklamacije je osam dana i kolege uključuju sve relevantne službe prilikom provere. Vidim da si nam se obratio i na Twitteru, kolege će proveriti sve za tebe i javiti se sa više informacija.

          • 2. Re: Promena paketa
            vojin1971

            Наравно да сам писао и на Twitter-u када ме завлачите од 23.06.2018. Говорим о року од пет дана када се пошаље мејл на servis@telenor.rs.

            Код рекламација за које сам сазнао у једној вашој пословници рок јесте осам дана али и тамо нико не чита шта ја пишем.

            Евидентно је да сам пакет променио у пословници где ми је потврђено да ће промоција остати на том броју. Дакле грешка је до вашег колеге који је то рекао пред још 4 особе са којима сам био у вашој пословници у Делти.

            Ваша служба рекламација је данас послала одговор који у најмању руку изгледа као да ви мени нешто чините тиме што могу да се вратим на стари пакет.

            Ствар је у томе да нећу да платим рачуне за оно што није договорено а ви ме тужите.

            Доказе имам па ћемо се "ћерати"...