1 odgovor Najnoviji odgovor dana 06.09.2018. 06.18 napisao/la je nemanjank

    Ugovor

    branislava

      Poštovanje,

      ovim putem želim da iznesem svoje veoma neprijatno iskustvo tokom saradnje sa Telenorom. Nakon dve godine, koliko je trajao ugovor, mogu reći da mi je telefon bio tri meseca na popravci u servisu. Za to vreme uredno sam plaćala svaki račun, a pri tom nisam mogla da koristim ni internet niti usluge koje sam ugovorom plaćala. Sa kartice Telenor banke nestao je novac, nikada nisam dobila objašnjenje za nestanak novca sa mog računa, te nije bilo dovoljno za otplatu rate, a zbog zatezne kamate od 0,005 dinara ukinut mi je popust i račun uvećan za 600 dinara.

      Naravno, Telenor je upravu, potpuno zaštićen, a korisnik je uvek kriv i opljačkan.

      Krajnje neprofesionalno i mogu reći nakon ove dve godine saradnje sa Vama da ste najgora moguća kompanija.

        • 1. Re: Ugovor
          nemanjank

          Zdravo, Branislava, tu sam da proverim sve informacije za tebe. Zadovoljstvo korisnika nam je izuzetno važno i rado ću se potruditi da popravim utisak koji si stekla. U slučaju kada je telefon na servisu, na korišćenje dobijaš zamenski aparat, koji možeš da koristiš za to vreme. Uslov je da uređaj predaš u poslovnici, a tom priliku kolege izdaju telefon za korišćenje. Što se Telenor banke tiče, zamoliću te da ih kontaktiraš putem mejla ili Live Chata (kontakt podaci su dostupni na sledećem linku: Podrška ). Kolege će proveriti sve za tebe. U slučaju kada se kasni sa ratom za uređaj, popust na pretplatu se ukida sve dok se dospelo zaduženje ne izmiri. Pre toga se šalju obaveštenja o iznosu, kao i sa datumom do kada je potrebno da se on uplati. Kako bismo proverili sve detalje na broju, zamoliću te da mi pišeš u inboks. Pratimo se.