1 odgovor Najnoviji odgovor dana 08.10.2018. 06.11 napisao/la je nemanjank

    Ne mogu da se registrujem na HBOGO - promena Play paketa

    sasavasilic

      Servis je radio odlično na prethodnom Play paketu. Kada sam pre mesec dana prešao na novi Play 5 paket, dobio novi kod, nemoguće je registrovati se za korišćenje usluge. Usluge je aktivirana na dva privatna broja pod mojim imenom, na oba pri registraciji dobijam obaveštenje da je bilo koja e-mail adresa, dakle i već korišćena i sve apsolutno nove, već registrovana u sistemu. U HBO mi kažu da je kod njih sve u redu, da e-mail adrese koje sam im navodio nisu registrovane kod njih u bazi, Telenor se "vadi" na probleme sa aplikacijom. Rezultat - već drugi mesec ne koristim servis koja ste dužni da mi omogućite, jer tako piše u ugovoru koji sam potpisao, obaveze plaćam, vi svoje ugovorne usluge ne izvršavate. Molim vas da hitno rešite ovaj problem, inače ću zatražiti raskid ugovora i prelazim kod provajdera koji nemaju ovakve probleme sa korisnicima. Nemam više živaca da pričam sa vašim operaterima po 10 minuta bez ikakvih rezultata.

      Svako dobro.