1 odgovor Najnoviji odgovor dana 09.10.2018. 02.39 napisao/la je nemanjank

    Obnova ugovora

    mille

      Dobar dan, ja sam vas korisnik jos od vremena mobtela, dok trenutni broj koristim od 2005. godine. Sve racune do sada sam placao i nisam ostao duzan, od vase firme za ovo korisnicko poverenje sam zauzvrat dobijao samo poruke upozorenja da ce mi iskljuciti broj ukoliko racun ne platim na vreme, govorimo o par dana zakasnjenja. Imam problem sa telefonom, pa pre nego da odem do prodavnice po novi, htedoh da pitam vas, da li sam ostvario neko pravo na takav poklon? Mislim da je moje pitanje sasvim fer i korektno, jer se korisnicko poverenje izuzetno ceni u nekim firmama, pa me zanima da li je to slucaj i u Telenoru?  Pozdrav i svako dobro!

        • 1. Re: Obnova ugovora
          nemanjank

          Zdravo, Mile, omogućili smo različite pogodnosti za korisnike pri obnovi ugovora. Zapratio sam te, pošalji mi broj u inboks kako bih proverio na koje opcije možeš da računaš.