3 odgovora Najnoviji odgovor dana 04.11.2018. 09.20 napisao/la je pitanjazaforum

    Deezer anketa - hoćete li ukinuti Deezer?

    pitanjazaforum

      Pokretanje ankete Telenora u kojoj se korisnicima usluga postavlja pitanje da li bi promenili (ili ne) mrežu u slučaju ukidanja Deezera, toliko je porazno samo po sebi, da bi korisnici mogli da promene mrežu već posle postavljanja takvog pitanja.

       

      Kresanje troškova kompanije na ovakav način - uz ukidanje svih prednosti koje je imala u odnosu na druge operatere - je najgora moguća odluka. Pogotovo u trenutku kada se svi (misleći) korisnici Telenora pitaju u kom pravcu će promena vlasnika povesti kompaniju.  Ovakva pitanja, pri kraju godine kada se razmatraju razna produženja ugovora (očito i sa Deezerom), ukazuju da to neće biti na bolje.

       

      Kao korisnik koji nije želeo da učestvuje u takvoj anketi, mišljenje o tome postujem na forumu, iako njega verovatno retko pogledaju relevantni ljudi kompanije. Odgovor je: bez Deezera biće napuštanja mreže - i to ne zato što su drugi operateri značajno kvalitetniji (nisu) ili povoljniji (malo jesu) - već zato što treba kazniti ovakvo ponašanje kompanije koja ne poštuje svoje korisnike i postepeno (ali konstantno) krnji i kvari svoju, nekada dobru, ponudu.

       

      I koliko je interesantno čuti misljenja drugih korisnika, mada ih je na forumu jako malo, manje je interesantno i manje korisno čekati odgovor ljudi iz Telenora koji su po radnoj obavezi na forumu (njihovi odgovori su bez izuzetka vrlo pristojni, ali puni opštih mesta kao "nadamo se" "trudićemo se" "pratite nas" i uvek, ali uvek, bez i jedne konkretne informacije), a još manje je interesantno čitati pisanje Telenor botova (koji nisu ni pošteno označeni kao Telenor zaposleni, ali svaku problematičnu odluku kompanije podržavaju na dirljivo smešan način).

      Od kako je ukinuta Novinarnica, jedan slot držim prazan, a plaćam istu pretplatu. Samo, ne potpisujem dvogodišnju obavezu sa kompanijom u kojoj su dve godine jako jako dug period; period u kome je postojeću ponudu moguće drastično osakatiti.

       

      Ukidanje Deezera bi ponudu Telenora (ili kako god se bude zvao posle 2020) stavilo u rang (čitaj: ispod ranga) drugih operatera.

        • 1. Re: Deezer anketa
          pitanjazaforum

          Ne dovodi se u pitanje pravo moderatora da cenzurišu naziv teme - što su i uradili - samo bi bilo dobro da postave i napomenu da je naziv izmenjen i ko ga je izmenio, te postave dodatne informacije o mogućem ukidanju Deezera. Naziv je trebalo da sugeriše da će eventualno ukidanje Deezera značajno okrnjiti ponudu Telenora. Možda je oštro, ali ne bi trebalo da je sporno.

           

          Konkretno pitanje, sada posle ankete: hoćete li ukinuti Deezer?

          • 2. Re: Deezer anketa - hoćete li ukinuti Deezer?
            nemanjank

            Zdravo, za sada nema najave da će biti promene u vezi sa Deezer uslugom. Naravno, ukoliko bude bilo kakvih novosti, to ćemo objaviti na sajtu. Kada je reč o naslovu teme, ona je skraćena zbog predugačkog naziva.

            1 od 1 smatraju da je ovo korisno
            • 3. Re: Deezer anketa - hoćete li ukinuti Deezer?
              pitanjazaforum

              Činjenica da je neko smatrao da je dobijeni odgovor "helpful", podstrek je da se nastavi sa ovom temom i skraćivanjem predugačkih naziva tema.

               

              Pošto niko - svakako - ne može da smatra da je od bilo kakve pomoći izjava koja suštinski kaže da će se sve znati kada se sazna (i da će to tada biti prezentovano na sajtu!), očito je podršku zapravo i dobilo skraćivanje naslova teme. To je pohvalna aktivnost usmerena ka uređivanju sajta i foruma, pa je red pomoći administratoru u toj akciji.

              Najveći broj naslova postojećih tema duži je od ove teme čiji je naslov izmenjen (kako je navedeno: zbog predugačkog naziva), a neke su i po dva-tri puta duže. Kao pomoć administratoru, evo (nepotpunog) spiska tema čije naslove treba odmah skratiti:

               

              • Lepe vesti Deezer ubrzao unapređenje naloga svojih korisnika (tekst uz muziku)
              • Može li se, u Telenor app. za iphone, videti da li je poslednji račun plaćen, i ako može kako?
              • Kako da promenim paket koji mi se nudi, Prenesi i Surfuj Start u Prenesi i Surfuj +S,  kad nigde na sajtu ne nudite takvu opciju a u obavestenju dtoji da se paket moze promeniti preko aplikacije i portala Moj Telenor ???
              • Redovna specifikacija postpaid broja na kucnu adresu aktivirana, ali zašto ne može sad da se deaktivira usluga na portalu Moj telenor?
              • Kako da promenim e-mail adresu sa kojom je kreiran Capture nalog?
              • Poštovani, kako je moguće prebaciti slike sa CAPTURE naloga na HD? Telefon koji trenutno koristim je SAMSUNG GALAXY S2 i nije moguće instalirati CAPTURE aplikaciju.
              • Da li mogu besplatno da koristim i pozive, ukoliko imam aktivan dodatak za WhatsApp?
              • Da li mogu da dobijem podatke o zaduženju u relanom vremenu, kada sam u romingu?
              • Da li je moguće postaviti na listu pesmu, koja se ne nalazi na Deezeru?
              • Ako koristim dodatak za Facebook, na koji način da mu pristupim, da bi bio besplatan?
              • Ako koristim dodatak za Twiiter, na koji način da mu pristupim, da bi bio besplatan?
              • Zbog čega korisnici HBO GO nisu obavešteni da je besplatan internet za ovu aplikaciju moguć samo na telefonima?
              • Šta će se desiti sa sadržajem Novinarnice preuzetim preko Telenor paketa i kupljenim(preko kredita Novinarnice i preko Telenor računa) kao Telenor korisnik od 01.01.2018?
              • Nastavljanje korišćenja internet 10gb promocije nakon promene paketa uz ugovor (kupovinu telefona) na 24 meseca?

               

              itd itd