1 odgovor Najnoviji odgovor dana 06.11.2018. 12.57 napisao/la je miroljubbozinovic

    Krađa identiteta

    miroljubbozinovic

      Poštovani,

       

      Danas sam na adresu stana,  dobio dva računa od vaše kompanije (koje sam poslao mejlom u prilogu), na ime mojih sinova. Računi se odnose na usluge mobilne telefonije vaše kompanije, a na računima je navedeno da su obračuni od datuma 26.10.2018. i 29.10.2018.

      Obzirom da svi u porodici koristimo usluge druge kompanije za mobilnu telefoniju, smesta sam proverio sa sinovima da li su zasnovali neki odnos sa vašom kompanijom, pošto o tome nisam imao nikakvih saznanja. Kao što sam i očekivao dobio sam odgovor da nisu i da ne znaju o čemu se radi.

       

      Nakon toga sam odmah prijavio slučaj na broj 0639001, i tom prilikom vašem operateru, ljubaznoj ženskoj osobi, objasnio o čemu se radi. Nakon izvesnog vremena isti operater me je pozvao i obavestio da je jedan ugovor zaključen u TC Ušće a drugi u TC Delta City. Takođe, obavešten sam od operatera da u svim poslovnicama imate instalirane kamere za video nadzor. Odmah sam zatražio da se ispita o čemu je reč, da se pregledaju video zapisi, da se utvrdi ko je potpisao ugovore, ko je od vaših operatera sklopio ugovore i na koji način je utvrđen identitet klijenata (jedan je u vreme kada je potpisan ugovor bio na radnom mestu izvan Beograda, o čemu postoji evidencija i video nadzor kompanije u kojoj radi a drugi je bio na fakultetu, što je takođe proverivo obzirom da se radi u malim grupama). U razgovoru sa operaterom sam tražio i dobio informaciju da se svi razgovori sa kol centrom snimaju, te će tako i moj razgovor biti snimljen.

       

      U cilju daljeg postupanja, obavešten sam od vašeg operatera da je potrebno da nosioci ugovora  lično odu u poslovnice u kojima su ugovori sklopljeni, i izvrše reklamaciju računa,  što u trenutku slanja ovog pisma upravo čine.

       

      Pošto je sa našeg aspekta vrlo izvesno da se radi o gruboj grešci sa vaše strane i verovatno krađi identiteta, ovom prilikom zahtevam od vas:

      1. da se hitno ispita procedura sklapanja ugovora navedenih na računima i to:
      • ugovor br 1.18233115 od 26.10.2018.
      • ugovor br 1.18235305 od 29.10.2018.
      1. Zahtevam da se hitno obustavi saobraćaj po telefonskim brojevima koji su navedeni na računima
      2. Da se pregledaju video snimci sa kamera i utvrdi identitet osoba (ili osobe) koja je sklopila ugovore
      3. Da se utvrdi ko je od operatera Telenora sklopio navedene ugovore i kako je izvršio uvid u lična dokumenta i identifikovao klijente (obzirom da su lična identifikaciona dokumenta sa fotografijom), kao i da se izvrši provera potpisa klijenata na ugovorima.
      4. Da se  obustave dalje zaduženja i slanje računa dok se ne utvrdi ko je sklopio navedene ugovore

       

      U slučaju da ne preduzmete sve potrebne radnje za razjašnjenje ovog slučaja, ovom prilikom vas obaveštavam da ćemo o istom  obavestiti nadležne organe i zahtevati postupanje.

       

      Naravno, ako imate sličnih iskustava, molio bih vas da ih podelite samnom - kakva su postupanja u ovakvim situacijama i dr.

        • 1. Re: Krađa identiteta
          thestefaneli

          Poštovani Miroljube,

           

          pre svega bih Vas zamolio da obrišete brojeve iz objave iz razloga privatnosti, kako je ovo javni forum, te su vaši lični podaci dostupni svima.

           

          Kako sam mogao da primetim, prijave su već danas podnešene za potencijalnu zloupotrebu ličnih dokumenata prilikom sklapanja ugovora. U toku su provere, nakon čega će ih kolege kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

           

          Ako zatreba još neka informacija, tu sam.