4 odgovora Najnoviji odgovor dana 23.11.2018. 15.38 napisao/la je thestefaneli

    HBOGO nalog

    drstoryteller

      Postovani,

       

      Imam HBOGO nalog vec neko vreme koji je bio vezan za jedan broj i vecu tarifu. Sada sam uzeo manju tarifu za taj broj, a za novi broj vecu tarifu i tu sam odabrao uslugu HBOGO. Ali, kada probam da se ulogujem na vec postojeci mejl - nece da se uloguje i kaze da nemam HBO premium paket. Da li moram sada da pravim novi nalog za novi broj ili taj stari nalog moze da se prenese na stari broj?

       

      Pozdrav

        • 1. Re: HBOGO nalog
          thestefaneli

          Stevane,

           

          potrebno je da se preregistruješ sa novim aktivacionim kodom, novom email adresom i lozinkom. Stari nalog je vezan za stari aktivacioni kod koji više nije u funkciji obzirom da je ta usluga na tom broju deaktivirana.

          1 od 1 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: HBOGO nalog
            drstoryteller

            U redu, hvala puno na brzom odgovoru

            • 3. Re: HBOGO nalog
              balun

              Stefane, ponuđeno rešenje funkcioniše svakako, ali smatram da nije najelegantnije ! Na primer, pri sledećoj promeni paketa korisnik usluge mora da koristi opet novu, tj. treću email adresu. Problem je negde između posrednika (Telenor) I pružaoca usluge (HBO).

              HBO zadržava iskorišćene email adrese jer ne zna da one iz nekog razloga treba da se izbrišu iz baze ! Da bi oni to učinili treba da im neko kaže, u ovom slučaju posrednik Telenor, pošto je korisnik kod njih učinio promenu i oni su posrednici ka HBO.

              Po meni je to logično pošto su Telenor i HBO u određenim odnosima.

              • 4. Re: HBOGO nalog
                thestefaneli

                Stevane,

                 

                naravno. Ovo je samo jedno od rešenja, samo brže. Drugo rešenje je svakako da se postojeći nalog potpuno izbriše iz baze HBO-a, a nakon toga napravi novi sa istom email adresom.