3 odgovora Najnoviji odgovor dana 27.11.2018. 08.47 napisao/la je nemanjank

    Transakcija prosla, Racun nije placen

    draganp

      Postovani,

         Platio sam racun za telefon 14.11. preko aplikacije Moj Telenor, kao sto i obicno radim, dobio sam obavestenje od banke da je transakcija prosla i sredstva su mi skinute sa racuna (Telenor Banka je u pitanju). Medjutim prilikom provere racuna u aplikaciji MojTelenor i odlaskom u obliznju ekspozituru potvrdili su mi da racun nije placen i da pozovem call centar. U call centru su mi rekli da sacekam jos par dana jer postoji mogucnost da samo transakcija nije prosla do njih u tom periodu, iako uglavnom prodje istog ili narednog dana (od moje uplate u tom trenutku je proslo nedelju dana). Do danas nisam dobio obavestenje da mi je racun placen i sve do juce je stojalo da nije. Ponovnom proverom aplikacije danas sam primetio da vise ne mogu ni da vidim informacije o poslednjem racuni kao ni o jednom predhodnom racunu, te me zanima sta da radim.

         Hvala na vasem vremenu i srdacan pozdrav.