8 odgovora Najnoviji odgovor dana 26.12.2018. 03.21 napisao/la je swen83

    Istekao mi je ugovor

    tanj4i

      Istekao mi je ugovor, nisam bila obaveštena o popustu na tarifi, ni putem računa, ni putem poziva, ni putem e-mail-a, šta da radim, kome da podnesem žalbu, jer želim da iskoristim to pravo, bila sam kod vas u filijali i vi ste se pravdali sa prevelikim brojem korisnika, što znači da sam ja jedan od oštećenih? Pozdrav

        • 1. Re: Istekao mi je ugovor
          thestefaneli

          Tanja,

           

          obično uz račun stigne obaveštenje da možeš obnoviti ugovor uz određene pogodnosti. Javiće ti se danas Nemanja da ti predloži sve mogućnosti za tebe. Možeš mu poslati broj u DM kada te bude zapratio.

          • 2. Re: Istekao mi je ugovor
            nemanjank

            Tanja, zapratio sam te Pošalji mi broj u inboks da zajedno pronađemo najbolju opciju za produženje ugovora.

            • 3. Re: Istekao mi je ugovor
              import_this

              S obzirom da i meni sutra ističe ugovorna obaveza i da mi nikako ne odgovora ponuda od 20% popusta na punu cenu tarife, planiram da prenesem broj u drugu mrežu.

               

              Kakva je procedura brisanja naloga za HBOGO koji je registrovan preko Telenora?

              • 4. Re: Istekao mi je ugovor
                nemanjank

                Žao mi je ukoliko ti trenutna ponuda ne odgovara :/ Možeš direktno kontaktirati HBO GO podršku za brisanje naloga, ili mi poslati broj u inboks, kako bih prosledio zahtev.

                • 5. Re: Istekao mi je ugovor
                  import_this

                  Hvala! Upravo sam podneo zahtev za prenos broja u drugu mrežu. Kad bude realizovan prenos regulisaću i to oko naloga za HBO GO.

                  • 6. Re: Istekao mi je ugovor
                    balun

                    Šteta što napuštaš Telenor , imaju najbolju pokrivenost kao I najšire dostupni 4G prenos !

                    Osim toga imaju veoma dobru tehničku podršku, koja vas nikada neće uskrati za adekvatan odgovor, ako ne mogu odmah da odgovore, vrše konsultaciju I uz malo čekanja dobijete odgovor, a u najgorem slučaju će Vas pozvati I saopštiti.

                    Pored teh.podrške tu je I uvek ljubazno osoblje (Subotica) !

                     

                    Svako je izbor na tebi, razmisli

                    Lepo veče želim

                    • 7. Re: Istekao mi je ugovor
                      import_this

                      Hvala na savetima. Razmislio sam dobro.

                       

                      Sve ono što sam im tražio da bih produžio ugovor su uporno odbijali sve dok nisam podneo zahtev za prenos broja u drugu mrežu. Tad me je zvao "dobri duh iz boce" koji je ponudio sve što sam im pre toga tražio. Naravno, odbio sam ovo i ostao pri odluci da prenesem broj. Nemam nameru da potpisujem ugovore sa drugim operaterima kao sredstvo ucene postojećeg  operatera.

                      • 8. Re: Istekao mi je ugovor
                        swen83

                        Totalno su neozbiljni, mada mislim da ni konkurencija nije bolja. Ne znam čemu služe operatiri, kad sve sto ih je bilo ko pitao, nisu ništa rekli, sem onog sto već piše na sajtu. Ja sam im tražio neku drugačiju ponudu, posto sam kod njih više od decenije i uvek sam uzimao uređaj uz paket, a oni mi stalno nude ponudi koja je trenutna. Odnos cene i kvaliteta između operatera je sličan, tako da ne bih menjao zbog toga mrežu, već jedino ako ne dobijem neku pogodnost zbog dugogodišnje saradnje