2 odgovora Najnoviji odgovor dana 28.12.2018. 13.11 napisao/la je tami

    iPhone XS

    tami

      Postovani,  vas sam dugogodislji korisnik I imam primedbu na informacije koje mi je dala vas’s radnica Darjana u poslovnici Promenada u Novom Sadu. Pratila sam stanje I informisala se da kupim vas telefon iphone xs 256 gb I u petak predvece 21.12 oko 21 h sam dobila informaciju od Darjane da ima dva telefona jedan u Pancevu drugi u Kragujevcu I da ce povuci telefon  I kontaktirati me do utorka  25.12 I da ce me kontaktirati  da dodjem da preuzmem tel I napravim novi ugovor , tom prilikom ja sam ponudila placanje ucesca medjutim receno je da dok telefon fizicki ne stigne ne mogu podpisati ugovor ali da ne brinem jer je telefon povucen I da cemo sve zavrsiti u utorak. Posto me do utorka niko nije kontaktirao u sredu sam se javila poslovnocu gde mi je receno da je telefona prodat I nije povucen za mene sto je totalnoe neprofesionalno pogotovo prema vasem dugogodisnjem korisniku. Zelim da znam kako je moguce da se telefona koji je pre toga povocen za mene proda ili rezervise kako kazu vasi radnici  I da ne o tome niko ne obavesti ? I kako je moguce da od 2 telefona koja su bila na stanju ni jedan nije stigao u promenadu ako ga je vasa radnica povukla to vece Za mene? Jako sam razocarana vasom politikom firme i neprofesionalnim ponasanjem vasih zaposlenih koji se nisu udostojili ni da me obaveste nego kazu u sredu  da telefoni kojih su bili dostupni su ’rezervisani ‘ a dobro znamo da to nije moguce  bar za normalne korisnike. Molila bih vas da mi odgovorite na pitanje da li je ponasenje vasih radnika u skladu sa kodeksom vase politike firme i zastite potrosaca ? Unapred zahvaljujem na odgovoru.

      Srdacan pozdrav, Tamara S

        • 1. Re: iPhone XS
          nemanjank

          Zdravo, Tamara, zadovoljstvo korisnika nam je izuzetno važno i iskreno mi je žao zbog opisane situacije. Kolege u poslovnicama imaju mogućnost da poruče uređaje iz drugih poslovnica, ali samo u slučaju da telefon nije rezervisan putem našeg Webshopa, što je verovatno bio ovoga puta slučaj. Zato uvek savetujemo da se uređaj poruči putem našeg sajta, jer na taj način je sigurno rezervisan, a možeš i da pratiš status porudžbenice. Svakako bih voleo da proverim detalje i da se potrudim da ovo ispravimo u što kraćem roku, pa ću zamoliti za broj u inboks. Pratimo se.

          • 2. Re: iPhone XS
            tami

            Postovani, znam za Webshop vec sam uzela telefon preko njega ali znate I vi da iph XS 256 gb nije bio u ponudi na webu i morala sam otici do prve poslovnice da ga narucim tako da vasi gore navedeni argumenti ne stoje . Nadam se I ja da cete u sto kracem roku resiti problem poslovanja i Dostaviti mi zeljeni tel posto  je telefon koji je povucen za mene  iz jedne vase poslovnice ocigledno prodat ili nestao a niko  se nije udostojio da me posle par dana o tome obavesti od vasih kolega.ja da nisam otisla u vasu poslovnicu promenada ne bih bila ni obavestena posle 4 dana od porudzbine telefona sto mislim da je nekorektno I neprofesionalno prema vasem potrosacu,jer ovakvi dogadjaji su za novine .Nadam se da cemo uspeti resiti problem  u sto kracem roku na obostrano zadovoljstvo ja sam vase centru takodje poslala majke Ailey jos uvece nisam dobila odgovor na isti.

            Srdacan pozdrav,Tamara S