3 odgovora Najnoviji odgovor dana 21.01.2019. 05.32 napisao/la je nemanjank

    Zašto NBA league pass ne radi na početku svakog meseca?

    николакаљевић

      Dobar dan,

      Na početku svakog meseca, prvih nekoliko dana, moj nalog na NBA league pass nije aktivan i ne mogu da gledam utakmice. Imam Play paket i izabran digitalni servis NBA league pass. Izbrisao sam aplikaciju i ponovo je instalirao. Na računaru sam se izlogovao/logovao sto puta od početka meseca... Mogu da se ulogujem, ali kada hoću da pustim utakmicu imam opcije subscribe i buy game. Kada izaberem subscription , paket "8 utakmica mesečno", unesem kod iz Moj telenor aplikacije u polje "enter promo code", dobijem informaciju "your code is not valid".

      Svakog meseca imam isti problem. Treba da prodje bar 7 dana  i onda odjednom radi...

      Imam prijatelje koji koriste takodje ovu aplikaciju i na počettku svakog meseca im ne radi nalog takodje...

      Da li ovo može da se reši?

      Hoću da gledam utakmicu , požurite.

      Hvala.