2 odgovora Najnoviji odgovor dana 19.01.2019. 11.13 napisao/la je giga

    jureolgica@gmail.com

    jurematić

      Poštovani, kada sam trabao da uzmem kućni internet od 100 gigabajta mesečno u Šapcu u vašoj poslovnici, pitao sam da ako utvrdim da mi nije dovoljno za mesec dana, da li mogu da doplatim i uzmem od 150 gigabajta pre nego mi istekne ugovor za 100 gigabajta. Osoba koja je tamo radila mi je rekla da može. Kada sam nakon nekih mesec dana otišao u telenor poslovnicu u Šapcu da sa 100 gigabajta kućnog interneta prebacim na 150 gigabajta, dobio sam odgovor da nemogu prebaciti na višu tarifu od 100 gigabajta dok mi ne istekne ugovor od 100 gigabajta. Moje pitanje je da li mogu da se prebacim na višu tarifu od 150 gigabajta? Ako ne mogu, zašto su mi pre nego što sam uzeo internet rekli da mogu. To je onda prevara i ja ću onda mojim prijateljima koji razmišljaju da pređu na vaš internet objasniti kako stoje stvari da i oni ne bi naseli na praznu priču. Molim vas dajte mi odgovor i objasnite mi moj slučaj. S poštovanjem vaš korisnik Jure Matić.

        • 1. Re: jureolgica@gmail.com
          ugi93

          Pozdrav! Koliko znam, jedino sta se moze uraditi je da preko portala Moj Telenor aktivirate dodatak od 50 GB, za 500 (tj. 495) dinara mesecno. U sustini ne razumem zasto postoji takav limit da nije moguce promeniti tarifni paket? Sta na primer ako je korisniku zaista neophodna promena paketa? Jos jedna stvar. Ako imate drugi postpaid broj, koji takodje glasi na vase ime, mozda mozete promeniti paket za Telenor Home, kroz Telenor aplikaciju. Za poslednje nisam siguran jer nemam postpaid broj u Telenoru pa ne mogu isprobati.

          • 2. Re: jureolgica@gmail.com
            giga

            Jure, iz mog iskustva, možeš da se prebaciš na 150 paket, ali samo putem Moj Telenor aplikacije. I to pod uslovom da imaš dodatni postpejd (ili registrovani pripejd) broj u Telenoru, koji je na istog vlasnika kao i kućni internet. Jedino tako će ti paket za kućni internet biti prikazan u aplikaciji i imaćeš prikazanu konkretnu opciju.

             

            Ovim putem, molim ljude iz Telenora, da omoguće ovaj prelaz na veći paket što pre. Nije mi jasno zašto ste postavili ovo ograničenje? Ili još gore, zašto ga već niste uklonili dosad? Nema logike uopšte. Ako može neko da mi izloži zdravo-razumsko objašnjenje, bio bih mu veoma zahvalan.

             

            Pa pobogu, prelaz je moguć kroz aplikaciju (za jedan deo korisnika), ali ne i u poslovnici (za sve korisnike). Zar vama to nije smešno?

             

            P.S. Nemoj sad da mi opet neki pametnjaković kaže kako prelaz nije moguć ni kroz aplikaciju?! Poštedite me toga, molim vas. Pa ja ovo pričam iz ličnog iskustva, a ne iz svojih snova.