1 odgovor Najnoviji odgovor dana 20.01.2019. 09.13 napisao/la je balun

    Problem sa HBO GO

    dimitrijestanicc

      Imam problem sa HBO GO aplikacijom. Naime, zaboravio sa šifru. Kada idem na opciju ,,zaboravljena lozinka” aplikacija ne prepoznaje moj nalog (email-a nema u bazi), a kada pokušam da napravim novi, govori mi da mi email pripada već postojećem nalogu...

      A najveći problem je to što ne mogu da uklonim aplikaciju iz Telenor usluga. Kada uđem u uslugu stoji mi samo kod, preuzmi aplikaciju i uslovi korišćenja.

      U ovom trenutku najviše što želim je da se otarasim te aplikacije, koju ni ne mogu da koristim, i napravim mesta za neku koju ću zaista moći da koristim.

        • 1. Re: Problem sa HBO GO
          balun

          Dimitrije,

           

          Da li ti je ovo prva aktivacija HBOGO usluge I da li registraciju pokušavaš na mobilnom ? Pokušaj aktivaciju preko PCa u web browser u ! Verovatno će ti uspeti , pa nakon uspešne aktivacije se registruj I na mobilnoj app. Ako si se već ranije registrovao , pa si menjao paket tom prilikom radiš ponovnu aktivaciju, a postojeća mail adresa ti je "iskorišćena" ! Potrebno je da se registuješ sa drugom mail adresom !

          Opširnije o ovome problemu pročitaj : HBOGO nalog  , možda ti pomogne da razumeš .

          Isto vredi ovo da pogledaš : HBO registracija